Uitvaartlocaties in Zuid-Holland

Het werkgebied van dragersvereniging Maasmond is globaal de provincie Zuid-Holland. U kunt de begraafplaatsen, de R,K. begraafplaatsen, de uitvaartcentra, de woonzorgcentra, de kerkelijke- en zalencentra en de bijzondere locaties vinden waar de Maasmond dragers al eens geweest zijn. Op deze pagina vindt u een index van alle steden en plaatsen die op deze website zijn ingevoerd. Op deze website zijn 162 kaarten en 1655 markeringen toegevoegd.

Steden en plaatsen met veel locaties hebben een zoekbalk. U kunt zoeken naar de naam, het adres of de postcode van de kaart,  Het is effektief zoeken als u de naam of het adres van de locatie al weet.

De voorbeeldkaart op deze pagina heeft een aantal markeringen. Klikt u op de naam van een locatie dan verschijnt een popup met de naam en het adres van de locatie inclusief een routelink. Met het klikken op de auto zoals in de afbeelding geïllustreerd is kunt u ook gelijk de route zien vanaf het adres waar uw computer staat, of als u deze website met een smartphone bezoekt kunt u gelijk naar de gekozen locatie navigeren.

Scroll naar boven

You cannot copy content of this page