Als kwaliteit uw visitekaartje is

Als begrafenisondernemer weet u als geen ander dat details een begrafenis kunnen maken of breken. U adviseert de nabestaanden over de begrafenis die het best eer doet aan hun geliefde overledene. En de nabestaanden vertrouwen daarbij op u. De juiste ambiance bij een begrafenis wordt bepaald door uw professionaliteit en rust. Maar niet in de laatste plaats door de dragers die respect voor de overledene uitstralen. Kortom, als kwaliteit uw visitekaartje is dan bent u bij dragersvereniging Maasmond aan het juiste adres.

Ervaring betaalt zichzelf terug

Begrafenissen vereisen vaak improvisatietalent en doortastendheid. Dit zijn zaken die je niet uit een boekje kunt leren. Dragersvereniging Maasmond is er in geslaagd de juiste leeftijdsmix in haar dragersploeg aan te brengen. Jonge dragers worden bewust gemengd met meer ervaren dragers, om op deze manier ervaring op te doen. Oudere dragers worden daarentegen beoordeeld op fysieke kracht en representativiteit.

Stropdas recht, schoenen gepoetst

Herkent u dit fenomeen? Dragers met versleten jassen en hoeden en ongepoetste schoenen. Dat zult u bij ons niet tegenkomen. Overjassen en hoeden worden immers uit de verenigingskas betaald, dus is er voor dragers geen financiële drempel om “toch maar even door te dragen met de versleten kleding.” Ook houden we elkaar regelmatig scherp met “dasje recht en schoenen gepoetst.” De persoonlijke verzorging van dragers – of liever gezegd het ontbreken daarvan – is immers weer zo’n detail dat een smet op een begrafenis kan werpen.

Net dat beetje extra

Maasmonddragers moeten hart voor de zaak hebben. Waar u dat aan merkt? Aan het feit dat Maasmonddragers oog hebben voor de plaats waar ze de bloemstukken neerleggen, waar ze zich opstellen en hoe ze netjes afgroeten. Of omdat ze vaak ongevraagd palvenieren en zich niet na het afgroeten in een stofwolk naar de parkeerplaats begeven. En zonder in herhaling te vallen, zijn ook juist dit weer de details die bijdragen aan een respectvolle begrafenis.

Kwaliteit hoeft niet duur te zijn

U bent waarschijnlijk aktief in de markt: u adverteert in de krant of heeft een internetsite. Allemaal heel waardevol, maar hoe vaak krijgt u geen werken toegespeeld door mond-tot-mondreclame? Tevreden nabestaanden die door uw totale dienstverlening u aanbevelen aan anderen. En de kwaliteit van de dragers speelt daar zeker een rol in. Dragersvereniging Maasmond staat voor kwaliteit maar is beslist niet duur. Onze tarieven zijn zeer transparant en marktconform.

Kwaliteit is ook ons visitekaartje

Wij hopen dat wij u duidelijk hebben kunnen maken waarom het huren van Maasmonddragers bijdraagt aan het succes van uw onderneming. Daarom nodigen wij u graag uit om eens de proef op de som te nemen door ons in te huren. Bel dragersvereniging Maasmond 010 435 60 70 voor een tarievenlijst of een reservering. Wij laten u graag zien dat kwaliteit ons visitekaartje is.

You cannot copy content of this page